whatsapp-call instagram facebook call-us
close

מעוניינים בפגישת ייעוץ?

צרו קשר עוד היום

    close
    שירות
    post-image
    עיצוב ותכנון פנים בית קפה יוקרתי בהרצליה

    בפרויקט זה התבקשנו לתכנן ולעצב בית קפה יוקרתי בלב אזור ההייטק בהרצליה, בהשראה אירופאית, בשימוש...

    קרא עוד

    עיצוב מסעדה בקונספט חדש

    כתוצאה מכך שעיצוב של מסעדה זה אתגר אחר לגמרי מעיצוב של חללים אחרים, טבעי שלא בכל סטודיו לעיצוב פנים יוכלו לעזור לכם. לכן יש לבדוק היטב באיזה סטודיו אתם בוחרים. במקרה של הסטודיו של מוטי מור מרגוליס, אתם תראו שאתם בידיים טובות, ותרגישו זאת כבר מהרגע הראשון. תוכלו לקבל בסטודיו הזה מגוון רחב של שירותי עיצוב, החל מעיצוב מסעדות ועד עיצוב של משרדים, חללים מסחריים ועוד. סגנון העיצוב של הסטודיו הינו ברמה בינלאומית, מודרני, חדשני ויפה ומיוחד, אז למה שלא תתקשרו עוד היום למספר: 050-9937199 לקבלת פרטים נוספים? עיצוב זה תהליך מורכב ולכן כדאי להתחיל אותו כמה שיותר מהר.

    מה צריך לקחת בחשבון כשחושבים על עיצוב פנים מסעדות?

    התחום של עיצוב פנים במסעדות שונה לחלוטין מעיצוב של דירות או בתים פרטיים. אומנם גם במקרה של עיצוב פנים מסעדות אנחנו רוצים שהכול יהיה פרקטי ונוח לשימוש, אך זה לא מספיק. העיצוב צריך גם להיראות כמה שיותר מרשים. בנוסף, אם המסעדה שלכם היא באוריינטציה מסוימת, טבעי שתרצו שזה יבוא לידי ביטוי גם בעיצוב. למשל, אם אתם עומדים לפתוח מסעדה איטלקית, ברור שהעיצוב צריך להיות בהתאם. לכן ברור מדוע עיצוב פנים מסעדות זה לא משהו שאפשר לעשות ככה סתם, אלא צריך להיעזר לשם כך באנשי המקצוע הכי טובים שיש.

    למוטי מור מרגוליס יש ניסיון רב בתכנון חללי הסעדה, ומאחוריו יותר מ30,000 מ"ר של תכנון פנים (בתי מלון, מסעדות, בתי קפה, ברים וכו)

    עיצוב פנים למסעדות

    תמיד רציתם להיות בעליה של מסעדה מוצלחת שכולם רוצים לאכול בה? קניתם את המקום שבו אתם עומדים לפתוח את המסעדה וכעת אתם עוברים לטפל בשאר העניינים? אם כך, חשוב שתזכרו: שירותי עיצוב פנים מסעדות זה מסוג אותם הדברים שאתם לא יכולים לוותר עליהם. אם תנסו לחשוב על עצמכם בתור לקוחות שמידי פעם מגיעים למסעדות שונות, אתם תראו שהעיצוב תמיד משפיע עליכם. הוא משפיע על האווירה ועל ההנאה לא פחות מהאוכל עצמו. לכן נשאלת השאלה: איך מעצבים מסעדה בצורה מוצלחת? אם גם אתם בדילמה, כדאי שתפנו כמה שיותר מהר לסטודיו של מוטי מור מרגוליס. כאן תקבלו שירות נהדר בכל מה שקשור לעיצוב המסעדה החדשה שלכם, אז למה אתם מחכים?

    עיצוב פנים מסעדות מזון מהיר

    רוצים להזמין שירותי עיצוב פנים למסעדות ולא יודעים באיזה סטודיו לבחור? חשוב לכם לעשות הכול כדי שהתוצאה הסופית תהיה מרשימה וכדי שכל הלקוחות יתרשמו לטובה? אם כך, אין ספק שאתם צריכים את המעצבים הטובים ביותר לצידכם. לכן רצוי שתתקשרו אל הסטודיו של מוטי מור מרגוליס שזמין עבורכם תמיד במספר: 050-993-7199. הסטודיו הזה זכה בפרסי עיצוב, וזה לא במקרה. כאן תקבלו שירות שכולל הקשבה, יצירתיות חסרת גבולות ומקצועיות. לכן, בין אם אתם רוצים לקבל שירותי עיצוב למסעדה שלכם ובין אם דרושים לכם שירותי עיצוב אחרים, אל תהססו. צרו קשר ותראו גם אתם, כמו כל הלקוחות של הסטודיו, שעיצוב מוצלח משפיע על כל חלל לטובה.

    דבר נוסף הינו הניסיון והידע בהתמודדות מול הרשויות, דרישות הרגולציה, והיועצים המיוחדים שאיתם צריך לתכנן את סביבת העבודה, התשתיות וקבלת האישורים הנדרשים עבור הפעלת העסק.

    עיצוב פנים של מסעדות

    הרבה גורמים יכולים להשפיע על תהליך כמו עיצוב פנים למסעדות. למשל, מה התקציב שלכם? האם אתם יכולים להשקיע בעיצוב הפנים של המסעדה שלכם כל סכום שתרצו? או שאולי יש תקציב שאתם חייבים לשמור עליו? מעבר לכך, כמובן שסגנון המסעדה הינו קריטי. אם אתם הופכים את המסעדה שלכם למסעדה יוונית, זה צריך לבוא לידי ביטוי גם בעיצוב. בנוסף, אם אתם רוצים מעכשיו למתג את המסעדה שלכם בתור מסעדת יוקרה, זה עוד משהו שצריך להתייחס אליו בתהליך העיצוב כולו.

    עיצוב פנים מסעדות ותכנון חללים

    אחרי שהיו לכם לא מעט דילמות החלטתם לעשות שינוי במסעדה שלכם? ממסעדה איטלקית אתם רוצים להפוך אותה למסעדה ספרדית? ארגנטינאית או למסעדה בכל סגנון אחר? אם כך, חשוב להבין שאומנם התפריט צריך להשתנות, אך זה לא הדבר היחיד שצריך לעבור שינוי. ממש כפי שבוודאי תבנו תפריט חדש ואחר, כך צריך לעשות גם לגבי העיצוב של המסעדה. זו בדיוק הסיבה שבגללה רצוי להזמין שירותי עיצוב פנים למסעדות, ויפה שעה אחת קודם. עיצוב זה עניין של תהליך, ומשמעות הדברים היא שזה לא משהו שעושים ביום אחד. לכן, אם תוכלו לדבר עם המומחים שמחכים לכם בסטודיו של מוטי מור מרגוליס כבר עכשיו, למה שתעשו זאת רק מחר?

    Open chat
    💬 היי, רוצה לדבר?
    היי 👋
    רוצה לדבר?
    דילוג לתוכן