whatsapp-call instagram facebook call-us
close

מעוניינים בפגישת ייעוץ?

צרו קשר עוד היום

    close
    שירות

    איך לשפץ ולעצב את הדירה בתקופת מיתון ולשרוד את זה…

    שוב הגיעו החגים, וכרגיל בא לנו לשפץ ולעצב את הבית מחדש. אך בתקופה שאנו עוברים כיום, רבים מתלבטים בעניין שיפוץ, חידוש ושדרוג הבית, שלא לדבר אם בכלל לרכוש נכס חדש. עם עליות הריבית והמחירים הרבות, נראה כאילו העיסוק או המחשבה לשפץ או לעצב מחדש את הבית, ולשכור את שירותיו של מעצב פנים כמעט ולא מתקיים. מסקרים עולה, כי דווקא בתקופות מיתון, מעדיפים הישראלים, לשפר ולשפץ את מגוריהם ולא לרכוש דירה או בית חדש. כמו כן, עולה כי כל פרויקט חורג בממוצע מסוים מהתקציב. רוצים לדעת כמה ואיך להימנע ממצב כזה? המשיכו לקרוא

    אך על אף כל האתגרים הללו, אפשר לשפץ ולעצב את הבית בצורה כלכלית ויעילה יותר, בעזרת מעצב פנים מנוסה, ועוד לעשות זאת בעמידה בתקציב מוגדר מראש. הכנתי לכם מספר טיפים והצעות מניסיוני כיצד ניתן לשפץ ולעצב את הבית שלכם בצורה חכמה ולשרוד זאת.

    1. בראשית עומדת השאלה האם לשפץ כעת. כולם רוצים את בית החלומות, אך גם מבינים שעל מנת להשיג את אותו חלום, יש להכין תקציב גדול המורכב מהמון אלמנטים. לשאלה זו תשובתי היא כן. ואפרט כאן איך אפשר לשפץ ולעשות מהפך עיצובי לבית בתקציב שמתאים לכם, בלי הרבה הוצאות, וגם איך אפשר בכל זאת לקבל ליווי של מעצב מקצועי ומנוסה בלי לקרוע את הכיס.
    2. נקבע תקציב לשיפוץ הבית. חשוב להבין, שגם תקציב נמוך זה בסדר גמור, נעזור לכם לתכנן את השיפוץ בהתאם, ונספק לכם טבלת תכנון הוצאות השיפוץ שתקנה לכם ידיעה ברורה בכל רגע היכן אתם עומדים מבחינת התקציב. כך תוכלו להימנע מחריגות לא נעימות בתקציב.
    3. קיבוע יעדים: לפני שתתחילו לשפץ את הבית, חשוב לקבוע יעדים ברורים. שיפוץ חלקי או מלא? האם נשפץ את כל הבית, או רק חלק ממנו. אתם יכולים לשפץ את הבית בשלבים, תכננו ובחרו אילו שיפוצים הם החשובים ביותר ומתחילים בהם. אפשר לשפץ רק את המטבח, או מטבח וסלון, ולהשאיר את חדרי השינה והאמבטיות לפעימה מאוחרת יותר, או שתחליטו לשפץ רק את חדרי האמבטיה, זה תלוי לחלוטין רק בכם ובתקציב שהגדרתם.
    4. יתרונות ליווי מקצועי בידי מעצב פנים מנוסה: שירות אישי, שקוף ומקצועי, מניסיוני, 99% מהלקוחות אינם מכירים את שלבי תהליך השיפוץ והולכים לאיבוד במטלות והמשימות, התקציב יוצא משליטה, והקבלן מכניס לנו עיזים בלי סוף. מעצב פנים מקצועי יידע לנווט אתכם בתוך התהליך, ימליץ על בעלי מקצוע שהוא מכיר כבר וכך לא "תיעקצו" על ידי ספקים מפוקפקים, ויוכל לספק לכם הנחות נוספות אצל ספקי חומרים וריהוט, וכך לחסוך לכם עד עשרות אלפי שקלים בפרויקט.
    5. לקבל ליווי מקצועי להליך אך לשלם הרבה פחות. הרבה אנשים המעוניינים בליווי מקצועי של מעצב פנים מנוסה אך נרתעים מעלות אותו ליווי, יכולים עדיין לקבל אותו, ולשלם הרבה פחות וכך לחסוך כסף, במסלול פגישות הייעוץ. במסלול הזה, תקבלו פגישת אפיון של כל צרכיכם, מפרטי ריהוט חסרים, לגופי תאורה, אקססוריז, ופריטים משלימים, היכן לרכוש אותם ובמחיר הנחה מיוחד שלא הייתם מקבלים בלי המעצב. את הקניות תוכלו לעשות בעצמכם או עם ליווי המעצב. וכמובן כשכל הפריטים מגיעים, המעצב יבוא לטאץ' אחרון ולוודא שהכל מונח במקומו. כל זה בשבריר ממחיר ליווי קלאסי מלא.
    6. וקצת טיפים להתייעלות: ערכו סקר שוק, וקבלו כל הצעת מחיר בכתב. השאירו מקום בתקציב לבלתי צפוי. בדרך כלל מומלץ בין 15% ל20%. הגדירו לו"ז ברור לבעלי המקצוע והספקים, והעלו זאת על כתב.

    מעוניינים לשמוע עוד? צרו קשר ונתאם לכם פגישת ייעוץ עם מוטי מור מרגוליס מעצב פנים. הקפה עלינו.

    תמונה

    מאמרים נוספים

    post-image
    כיצד תערכו למצב הבטחוני?

    חשבתי הרבה מה אפשר לכתוב בשעה כזו, הלב נקרע, אנחנו...

    קרא עוד
    post-image
    איך להוסיף שיק צרפתי ואלגנטי לדירה הישראלית?

    חלום צרפתי - בעיצוב פנים אנחנו קוראים לזה השיק הצרפתי....

    קרא עוד
    post-image
    עיצוב פנים בעידן הקורונה

    אחרי חודשיים בסגר, עם מסיכה, בלי מסיכה, סגורים בבית, בדירה,...

    קרא עוד
    Open chat
    💬 היי, רוצה לדבר?
    היי 👋
    רוצה לדבר?
    דילוג לתוכן