whatsapp-call instagram facebook call-us
close

מעוניינים בפגישת ייעוץ?

צרו קשר עוד היום

    close
    שירות
    post-image
    עיצוב ותכנון פנים בית קפה יוקרתי בהרצליה

    בפרויקט זה התבקשנו לתכנן ולעצב בית קפה יוקרתי בלב אזור ההייטק בהרצליה, בהשראה אירופאית, בשימוש...

    קרא עוד
    post-image
    הארמון שבשמיים

    בפרויקט זה התבקשנו לעצב ולתכנן פנטהאוז דופלקס במגדל מאייר ברוטשילד בגודל של כ 420 מ"ר,...

    קרא עוד
    post-image
    פנטהאוז בתל אביב חוות גורדון

    פנטהאוז תל אביבי יוקרתי בתכנוננו. בפרויקט זה התבקשנו לעצב ולתכנן פנטהאוז יוקרתי בתל אביב, לפרויקט...

    קרא עוד
    post-image
    post-image
    עיצוב פנים מלון מרינה הרצליה

    בפרויקט ייחודי זה, התבקש מעצב הפנים מוטי מור מרגוליס, לעצב את פנים המלון ביחד עם...

    קרא עוד
    post-image
    עיצוב פנים דירה שיקית בשדרות נורדאו

    בפרויקט זה מעצב הפנים מוטי מור מרגוליס התבקש לחדש לחלוטין את הדירה הישנה ומלאת הזכרונות,...

    קרא עוד
    post-image
    עיצוב פנים דירה תל אביבית ל"נוסע מתמיד"

    Located in the Meyer tower on Rothschild Boulevard in Tel Aviv. In these three apartments (A,B,C)...

    קרא עוד
    post-image
    עיצוב פנים דירת אייר בי אנד בי תל אביבית

    בדירה זו התבקש מעצב הפנים מוטי מור מרגוליס לשדרג את פנים הדירה על מנת שתוכל...

    קרא עוד
    post-image
    עיצוב ותכנון משרד קליניקה

    משרד - קליניקה הממוקם במגדל רסיטל ונבנה בימים אלו. בפרויקט זה אשר תוכנן ועוצב ע"י...

    קרא עוד
    post-image
    MEIER ON ROTHSCHILD

    Between 2013 and 2018 Moti worked for Berggruen Residential as the project's interior design manager...

    קרא עוד
    post-image
    עיצוב פנים דירת רווק הייטק עם אהבה לאמנות

    Located in the Meyer tower on Rothschild Boulevard in Tel Aviv. In these three apartments (A,B,C)...

    קרא עוד
    post-image
    הלופט המלכותי

    תוכנן ועוצב ע"י מעצב הפנים מוטי מור מרגוליס, הלופט ממוקם בקומה 40 במגדל מאייר ברוטשילד...

    קרא עוד
    post-image

    איך לבחור את מעצב הפנים הנכון לכם במרכז?

    אם יש משהו שלא חסר בארץ שלנו, אלה הם מעצבי פנים. חלק מהמעצבים מאוד מוכשרים ומנוסים, כך שברור מדוע בחירת המעצב הנכון זה לא עניין פשוט כל כך. שימו לב: אם אתם רוצים לפנות אל מעצב פנים במרכז, כדאי יהיה להקפיד על כך שאתם בוחרים את הטוב ביותר. במקרה של מוטי מור מרגוליס, אתם תראו כבר מהרגע הראשון שאתם במקום הנכון. מדובר על סטודיו דינאמי שעוסק בעיצוב פנים תוך יצירת אווירה צעירה וחדשנית. בסטודיו, שזכה בשנת 2018 בפרס חשוב ביותר בתחרות המתקיימת בכל שנה בלוס אנג'לס, תקבלו שירות מעל ומעבר. לפרטים נוספים התקשרו למספר: 050-993-7199 ותראו שתצאו מרוצים.

    אז מה עושה מעצב פנים במרכז?

    אומנם זה תלוי באיזה מעצב פנים במרכז, אך ברוב המקרים הרעיון הוא שהמעצב ילווה את הפרויקט כולו. אנשים שמנסים לעצב את ביתם לבד לרוב עושים לא מעט טעויות. אחת מהטעויות הקלאסיות היא, למשל, לא להבין שצריכה להיות זרימה, התאמה והרמוניה בין העיצוב של כל חלקי הבית. זה בדיוק מה שעושה מעצב פנים במרכז, שכן הוא יוצר התאמה בין כל החללים. בנוסף, בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים, עיצוב זה לא רק עניין של כישרון, אלא יש כאן הרבה מאוד ידע, ניסיון וטכניקה. לכן ברור מדוע, אם אתם רוצים ליהנות מתוצאה יפה במיוחד, כדאי שתפנו אל מעצב פנים במרכז, בעל ניסיון ומוכשר.

    מעצב פנים במרכז

    יש לא מעט דברים שיכולים להיות מרגשים בחייו של כל אחד מאיתנו, ואין ספק שרכישת דירת יוקרה או בית פרטי זה עניין מרגש. זה לא משהו שקורה בכל יום, כך שאם גם אתם קניתם לא מזמן דירה חדשה או בית צמוד-קרקע, ברור שתרצו לעצב אותו כמו שצריך. האמת היא, שעיצוב פנים זה מסוג אותם הדברים שאם עושים אותם בצורה נכונה כבר בתחילת הדרך, זה משהו שיכול להשפיע על המגורים בבית למשך שנים רבות. לכן נשאלת השאלה: מהי הדרך הנכונה לעצב את פנים הבית? אל מי צריך לפנות וממי אפשר לקבל שירות בתחום הזה? אם גם אתם בדילמה הזאת, כדאי שתדעו שהכתובת שלכם היא מעצב פנים במרכז, ורצוי שזה יהיה מעצב מוכשר ומנוסה. לכן, אם תוכלו לפנות אל הסטודיו של מוטי מור מרגוליס, למה לחשוב פעמיים?

    איך לבחור סטודיו מוביל לעיצוב פנים?

    עיצוב פנים במרכז זה מסוג אותם התחומים שהרבה אנשים מציעים בהם שירות. יחד עם זאת, לא בכל סטודיו לעיצוב פנים תמצאו את השילוב הנדיר בין כישרון, ניסיון ויכולת פנומנלית להקשיב ללקוח ולהבין מה הוא רוצה. כל הטוב הזה מחכה לכם בסטודיו לעיצוב פנים של מוטי מור מרגוליס, אז למה אתם מחכים? רוצים לקבוע פגישת עבודה וייעוץ עוד היום? חייגו למספר: 050-993-7199 ותראו שדירת היוקרה שלכם תראה בדיוק כפי שאתם חולמים.

    מעצב פנים מומלץ במרכז

    נכון, ישנם הרבה מעצבי ומעצבות פנים בארץ, אך צריך לא רק כישרון אלא גם הידע והניסיון מאוד חשובים. "כשאני ניגש לפרויקט חדש, אני קודם כל מברר מה הלקוח רוצה, בין אם זה בית מגורים, או משרד, או אפילו בית מלון, ולאחר שבנינו ביחד את הפרוגרמה, נייצר DNA לפרויקט , מה שייחד אותו מול כל השאר, יקנה לו שפה, קצב, וישאיר אותו מרהיב ואקטואלי למשך שנים רבות".

    עיצוב פנים במרכז מתחיל בתכנון מוקדם

    כשמדברים על תחום כמו עיצוב פנים במרכז צריך להבין שאומנם הכישרון חשוב, אך זה לא רק עניין של אינטואיציה. למעשה, אנחנו רואים שהרבה פעמים כשאנשים מנסים לעצב לבד דירה, משרד או חנות, הם עושים זאת בעיקר בעזרת האינטואיציה או ההיגיון הבריא. עם זאת, בפועל צריך גם ניסיון והרבה מאוד ידע. עיצוב פנים במרכז זה מסוג אותם הדברים שאפשר להתחיל לעשות בפועל רק אחרי שיש לנו תוכנית ברורה. למשל, האם אתם מעדיפים עיצוב בסגנון מודרני יותר? או אולי עיצוב וינטאג' יכול לדבר אליכם יותר? האם אתם מעוניינים לשלב בעיצוב דירת היוקרה שלכם חומרים מסוימים או שאתם פתוחים להצעות שונות? שאלות כאלה יכולות להיות משמעותיות ולהשפיע על התכנון כולו, ולכן ברור מדוע אתם צריכים סיוע מקצועי בפרויקט עיצוב כזה.

    עיצוב פנים במרכז הוא משימה אפשרית

    יש לכם דירה יוקרתית שירשתם ממש לא מזמן ואתם רוצים לעבור לגור בה? או שתרצו להשביח אותה? ברור לכם שיש לדירה הזאת פוטנציאל משמעותי ביותר, אך בפועל איך לכם מושג מאיפה להתחיל לסדר אותה אחרת? אם כך, זה בדיוק הרגע להזמין שירותי עיצוב פנים במרכז. שירותי עיצוב פנים זה כל מה שצריך כדי להצליח לראות את הדברים אחרת. למעשה, מעצבי פנים מוכשרים יוכלו להיכנס לכל דירה שתרצו, ותוך זמן קצר יהיו להם לא מעט רעיונות לחידוש הדירה מבחינת העיצוב, הריהוט והסידור. מה שכן, עליכם לפנות אל סטודיו מקצועי ביותר לעיצוב פנים אם אתם רוצים לקבל תוצאה טובה. לכן כדאי שתכירו את הסטודיו של מוטי מר מרגוליס, כי כאן דירת היוקרה שלכם בידיים טובות.

    Open chat
    💬 היי, רוצה לדבר?
    היי 👋
    רוצה לדבר?
    דילוג לתוכן