whatsapp-call instagram facebook call-us
close

מעוניינים בפגישת ייעוץ?

צרו קשר עוד היום

    close
    שירות
    post-image
    עיצוב ותכנון פנים בית קפה יוקרתי בהרצליה

    בפרויקט זה התבקשנו לתכנן ולעצב בית קפה יוקרתי בלב אזור ההייטק בהרצליה, בהשראה אירופאית, בשימוש...

    קרא עוד
    post-image
    קליניקה במגדל רסיטל תל אביב

    בפרויקט זה התבקשנו לעצב ולתכנן קליניקה משרד לרופא מומחה, בקונספט מינימליסטי מוקפד ומונוכרומטי, המדגיש את...

    קרא עוד
    post-image
    עיצוב ותכנון משרד קליניקה

    משרד - קליניקה הממוקם במגדל רסיטל ונבנה בימים אלו. בפרויקט זה אשר תוכנן ועוצב ע"י...

    קרא עוד

    עיצוב חלל מסחרי למבני ציבור

    "אני מביא איתי את צוות ה- Dream Team שלקח לי שנים רבות לבנות, אנשי מקצוע שבחרתי עם פינצטה לאחר ניסיון רב בשטח, קבלנים מעולים, יועצים בעלי ניסיון רב, ספקים מהימנים ועוד".

    עיצוב חללים מסחריים זו מומחיות בפני עצמה. משמעות הדברים היא שאפילו אם מישהו מנהל סטודיו לעיצוב פנים של דירות, זה עדיין לא אומר שבאופן אוטומטי הוא יידע גם איך לעצב לכם את החלל המסחרי. לכן כדאי לברר שאתם פונים אל סטודיו שבו תוכלו לקבל שירות כזה. בנוסף, הסטודיו שלכם צריך לכלול את אנשי המקצוע הכי טובים שיש, ורצוי שהוא גם יהיה וותיק. לכן הסטודיו של מוטי מור מרגוליס לעיצוב פנים יתאים לכם, כי כאן תקבלו הכול תחת קורת גג אחת, אז למה אתם עדיין מחכים? מעוניינים בפגישת ייעוץ עם מוטי מור מרגוליס? התקשרו לקבוע עכשיו 050-9937199

    תכנון ועיצוב חלל פנים מסחרי

    לכאורה, מה שהכי חשוב בחלל המסחרי שלכם, זה מה אתם עושים בו. אך אתם מפרסמים אותו ומה בעצם אתם מציעים ללקוחות שמגיעים אליכם. עם זאת, בפועל אנחנו רואים שהדברים נראים קצת אחרת. זו בדיוק הסיבה שבגללה דרוש לכם שירות כמו עיצוב חללים מסחריים. עיצוב של חללים מסחריים מצליח להדגיש את מה שיפה ומיוחד בכל חלל מסחרי ולהסתיר את מה שאנחנו לא רוצים שהלקוח ייראה. בנוסף, עיצוב חכם של חלל מסחרי יוביל לכך שנוכל לנצל בקלות את מלוא הפוטנציאל של המקום. לכן, אם בעזרת שירות כזה גם החלל המסחרי שלכם ייראה נהדר, איפה כאן הדילמה?

    סטודיו לעיצוב חללים מסחריים

    השאלה האם חלל מסחרי מסוים יכול להצליח או לא תלויה בכמה גורמים שונים. אחד מהם, זה העיצוב, כי עיצוב משפיע על השאלה איזו אווירה יש במקום. לכן, אם אתם נכנסים היום לעסקה חשובה בתחום מסחרי כלשהו, כדאי שתדעו: על שירותי עיצוב חללים מסחריים אתם לא באמת יכולים לוותר. עיצוב של חלל מסחרי שונה מאוד מעיצוב של בית פרטי. לכן, אפילו אם את הבית שלכם עיצבתם לבד, כדאי שאת החלל המסחרי העומד לרשותכם תעצבו בעזרת אנשי מקצוע נכונים. תוהים במי כדאי לכם לבחור כדי שהעיצוב ייראה נהדר? התקשרו לסטודיו של מוטי מור מרגוליס למספר: 050-993-7199 ותוכלו גם אתם להצטרף לכל הלקוחות המרוצים שקיבלו מהסטודיו שירותי עיצוב נהדרים.

    Open chat
    💬 היי, רוצה לדבר?
    היי 👋
    רוצה לדבר?
    דילוג לתוכן