whatsapp-call instagram facebook call-us
close

מעוניינים בפגישת ייעוץ?

צרו קשר עוד היום

    close
    שירות

    הופכים כל מסעדה לייחודית ומזמינה בעזרת עיצוב פנים מוקפד

    כאשר יושבים ואוכלים במסעדה, נהנים מהאוכל ומהאווירה ומרגישים טוב ברוגע ושלווה לא תמיד יודעים שלעיצוב של החלל יש בכך חלק גדול. הנחת היסוד היא שכל מה שנמצא מחוץ לצלחת לא בהכרח קשור להווי ולאווירה אך בפועל מדובר בטעות וכל מה שקורה בין כתלי המסעדה משפיע על האווירה, על הטעם של המנות ועל החוויה הכללית של קהל הסועדים. כיום יש מודעות גבוהה במיוחד לנושא של עיצוב פנים למסעדות וכאשר סועדים ייכנסו למסעדה הם יבחנו גם אלמנטים שונים שקשורים לעיצוב, לפני שיבחנו את התפריט ויזמינו את המנות שנראות להם טעימות ומיוחדות.

    מה צריך לדעת על הנושא של עיצוב פנים למסעדות?

    חשוב להבין שחוויה של מבקר צריכה לכלול לא מעט היבטים ומישורים. כאשר מדובר במסעדה לא יספיק רק הטעם של המנות ולא יספיק העיצוב של התפריט אלא כל המכלול של התחושות והמחשבות שהסועדים חושבים ומרגישים יסייעו להם לגבש את הדעה והרושם שהמסעדה יוצרת בקרבם. עיצוב פנים למסעדות נחשב לתחום נפרד בעולם עיצוב הפנים הרחב והמגוון ולכן חשוב מאד לגשת אליו בסיוע וליווי צמודים של אנשי מקצוע שמכירים את התחום ומנוסים בעבודה בו. זה מה שיבטיח שייבחרו האלמנטים המתאימים ביותר לכל מסעדה כך שהיא תהיה מעוצבת בדיוק כמו שרוצה הבעלים וכפי שהוא רוצה שהחוויה תיחקק בקרב הסועדים.

    החשיבות של מתן תשומת לב עיצובית לכל מסעדה

    לכל מסעדה יש את האופי שלה, את החוויה שרוצים לספק בה לסועדים, את הערך המוסף לעומת מסעדות דומות אחרות וכמובן כל מאפיין אחר שמייחד את המסעדה. התחום של עיצוב פנים למסעדות מתייחס בדיוק לכל הפרטים הקטנים האלה וכל תשומת לב שנראית קטנה או לא משמעותית יכולה להיות זו שתעשה את ההבדל בין מסעדה שהתחושה בה רגילה ומשמימה לבין מסעדה שהחוויה החיובית שבה מתחילה כבר שנכנסים אליה ועוד לפני שיושבים ומזמינים.

    בסטודיו לעיצוב פנים של מוטי מור מרגוליס שמים לב לפרטים הקטנים ומלווים לקוחות בתהליך של עיצוב פנים מותאם אישית עד לתוצאה מושלמת ואסתטית.

    תמונה

    מאמרים נוספים

    post-image
    עיצוב יוקרתי לפנטהאוז שמשדרג את חוויית המגורים

    פנטהאוז הוא לא דירה רגילה אלא דירה שבדרך כלל חולשת...

    קרא עוד
    post-image
    כיצד תערכו למצב הבטחוני?

    חשבתי הרבה מה אפשר לכתוב בשעה כזו, הלב נקרע, אנחנו...

    קרא עוד
    post-image
    איך לשפץ ולעצב את הדירה בתקופת מיתון ולשרוד את זה...

    שוב הגיעו החגים, וכרגיל בא לנו לשפץ ולעצב את הבית...

    קרא עוד
    Open chat
    💬 היי, רוצה לדבר?
    היי 👋
    רוצה לדבר?
    דילוג לתוכן