whatsapp-call instagram facebook call-us
close

מעוניינים בפגישת ייעוץ?

צרו קשר עוד היום

    close
    שירות

    עיצוב יוקרתי לפנטהאוז שמשדרג את חוויית המגורים

    פנטהאוז הוא לא דירה רגילה אלא דירה שבדרך כלל חולשת על פני קומה שלמה והיא תהיה מאופיינת בחללים מרובים, מעברים רחבים וכמובן מרפסת אחת, אולי אפילו יותר. בזכות הקומה הגבוהה יהיה נוף לא פחות ממרהיב בחלק מהכיוונים של הדירה ולכן כאשר ניגשים לפרויקט של עיצוב פנטהאוז צריך לשים לב ללא מעט עקרונות חשובים על מנת שכל המאפיינים של הדירה יבואו לידי ביטוי ויתרמו את תרומתם למראה הכולל של הדירה המוגמרת. חלק בלתי נפרד מהעיצוב יהיה הוספת הטאץ' האישי, הטעם האישי של מי שמתגורר בבית וכמובן המאפיינים הייחודיים של כל חדר או חלל.

    האתגר הגדול של עיצוב פנטהאוז

    מכיוון שפנטהאוז הוא דירה גדולה יחסית הרי שצריך לא לדבר על עיצוב פנטהאוז אלא על עיצוב של כל חדר וחלל בנפרד. אמנם זה מה שעושים בכל מקרה בכל תהליך של עיצוב אך כאשר מלכתחילה מדובר בדירה גדולה מאד גם מבחינת השטח וגם מבחינת המידות של החדרים והחללים הרי שיש כאן אתגר לא קטן והתהליך הכולל מחולק לכמה וכמה תהליכים קטנים יותר. כל חדר, כל חלל וכל אזור בבית צריכים לקבל את ההתייחסות ותשומת הלב האישית על פי המידות, כיווני האוויר, השימוש בחדר, נתונים פיזיים כמו חלון, דלת או שקע חשמל וכמובן הטעם האישי של מי שעומד לעשות שימוש בחדר המדובר.

    החשיבות של עבודה עם אנשי מקצוע בתחום של עיצוב פנים

    מכיוון שזה מאד לא פשוט להצליח בפרויקט של עיצוב פנטהאוז באופן עצמאי הרי שחשוב מאד למצוא את אנשי המקצוע המתאימים שילוו את התהליך וכמובן שיש להם את הניסיון הנדרש בעיצוב דירות פנטהאוז אחרות. זה מה שיבטיח שיהיו להם שלל רעיונות פרקטיים שיוכלו להציע לכל לקוח על פי הדרישות והצרכים האישיים של הבית, של המשפחה, של מי שיעשה שימוש בכל חדר שעומדים לעצב ובצורה תואמת לכל חלקי הדירה.

    מוטי מור מרגוליס, מעצב פנים מקצועי ומנוסה הוא הכתובת שלכם לליווי בתהליך עיצוב של הבית או העסק והרעיונות שלו יתאימו לכם במדויק.

    תמונה

    מאמרים נוספים

    post-image
    הופכים כל מסעדה לייחודית ומזמינה בעזרת עיצוב פנים מוקפד

    כאשר יושבים ואוכלים במסעדה, נהנים מהאוכל ומהאווירה ומרגישים טוב ברוגע...

    קרא עוד
    post-image
    כיצד תערכו למצב הבטחוני?

    חשבתי הרבה מה אפשר לכתוב בשעה כזו, הלב נקרע, אנחנו...

    קרא עוד
    post-image
    איך לשפץ ולעצב את הדירה בתקופת מיתון ולשרוד את זה...

    שוב הגיעו החגים, וכרגיל בא לנו לשפץ ולעצב את הבית...

    קרא עוד
    Open chat
    💬 היי, רוצה לדבר?
    היי 👋
    רוצה לדבר?
    דילוג לתוכן